15 در صد تخفیف سایت ویژه مشاغل ساختمانی

  • دوشنبه, 9th می, 2016
  • 18:40بعد از ظهر

طراحی سایت خدمات ساختمانی

شرکت سپاهان گستر در راستای تحقق هدف خود که به روز رسانی و بهینه سازی سیستم های اطلاع رسانی در کلیه مشاغل و صنوف میباشد، اقدام به پیاده سازی پرتال اطلاع رسانی و فروشگاهی با خدمات اختصاصی جهت ارائه به صاحبان محترم صنوف مرتبط با ساختمان نموده است.

قطعا خدمات ساختمانی نیز مانند همه ی کالا ها و خدمات مورد نیاز مصرف کننده، نیاز به معرفی و تبلیغ دارد، در کنار ابزار های سنتی اطلاع رسانی مانند کاتالوگ و تبلیغات محیطی و حضور در نمایشگاه ها ، شما نیاز به یک پایگاه ۲۴ ساعته و در دسترس برای مخاطبین محصولاتتان دارید تا در هر ساعتی از شبانه روز بتوانند به راحتی با شما در ارتباط باشند واز کالا ها و خدمات شما مطلع شوند. قطعا در دنیای امروز این وظیفه مهم را اینترنت و پایگاه های اینترنتی و وب سایتها بر عهده دارند، با وجود یک وب سایت ضمن اینکه مشتریان در هر کجای دنیا میتوانند با محصولات شما آشنا شوند، شما ابزاری در اختیار دارید که با بهینه سازی و تقویت آن میتوانید به رتبه اول موتور های جستجو تبدیل شوید و در این صورت هر کس عنوان خدمات شما را در موتور های جستجوگر سرچ کند به شرکت شما خواهد رسید و این یعنی بازاریابی نوین بی دردسر و کم هزینه و البته با بازخورد فوق العاده.

مزایای راه اندازی یک وب سایت قدرتمند بسیارند اما به همین اندک بسنده میکنیم و مابقی را بر عهده کارشناسان شرکت میگذاریم تا با توجه به نوع کالا و خدمات شما ، بهترین پیشنهاد را جهت پیاده سازی پرتال تحت وب به شما ارائه نمایند.

شما میتوانید جهت دریافت مشاوره حضوری و یا تلفنی با کارشناسان شرکت ، بین ساعات ۸:۳۰ تا ۶ عصر با تلفن های بخش فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.
لازم به ذکر است ، عزیزانی که تا مورخه دهم خرداد ۹۵ نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایند از ۱۵ درصد تخفیف ویژه بهره مند میگردند.
<< بازگشت